Založ si blog

Archív: marec, 2012

Rómovia a my

Raz, keď som bola ešte pubertiačka, som sa strašne rozčúlila na rómov. Už si nepamätám, že prečo, ale strašne som bola nahnevaná. Prišla som na návštevu k babke, posťažovala som sa. Pozorne si ma vypočula, a povedala mi jednu vetu, ktorú si pamätám dodnes….“ nie je väčšie nešťastie pre človeka, ako narodiť sa v cigánskej osade ako žena.“ Hneváme […]

Pokračovanie článku

Cena vajec

Vždy pred Veľkou nocou idú ceny vajec hore. Tento rok je ale zvláštny. Výhovorky, že obohatený chov, podľa mňa neobstoja. Veď predsa diskusia na tému „slepky a ich šťastný život“ sa tu vedie už dlhé roky. Legislatíva o zákaze klietkového chovu platí, bolo dostatok času sa pripraviť. Podľa mňa ale veľkochovatelia dúfali, že sa čosi udeje, že predsa zisk […]

Pokračovanie článku

Domáce násilie

Mala som suseda. Dlho bol slobodný. Nejako sa nevedel usadiť. Javil sa mi ako celkom v pohode človek. Vedela som, že má vážnu známosť. Jedného dňa pri pití kávy na pavlači oznámil, že sa ide ženiť. Čakajú prírastok do rodiny. PO svadbe nejaký čas ešte žili oddelene, lebo manželka mala prácu v hlavnom meste, a až do nástupu na materskú chcela v tej práci zotrvať. S […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Syrskyj: Naša situácia sa zhoršuje. Zelenskyj rokuje s USA o 'najsilnejšej' bezpečnostnej dohode

ONLINE: Syrskyj: Naša situácia sa zhoršuje. Zelenskyj rokuje s USA o 'najsilnejšej' bezpečnostnej dohode

28.04.2024 07:15

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

28.04.2024 06:00

Ukrajina dostala od USA 31 tankov Abrams M1A1. O päť už prišla a ďalšie tri boli poškodené.

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

28.04.2024 12:48

Sikorski tvrdí, že keby Putin vyhral, bol by ako Hitler. Zmocnil by sa priemyslu a Ukrajincov by poslal bojovať ďalej na západ.

karolinocka

Ako vidím svet a dianie v ňom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 30287x
Priemerná čítanosť článkov: 2019x

Autor blogu

Kategórie