Založ si blog

Skúsenosť

Čítam blogy, počúvam prípomienky, a začínam si uvedomovať, že sa všetci musíme mať na pozore. Ľudia sa hnevajú ( a s nimi aj ja), každá jedna búrka zakalí vodu, a trvá určitý čas, kým sa vodička usadí a vyčistí. Ako počúvam ľudí, tak vo mne vzrastá určitá obava, či dnes si demonštranti uvedomujú svoju silu, svoju moc, ale aj nebezpečenstvo davu ako takého. V každom jednom z nás je aj čosi temné, to čosi v sebe kontrolujeme, a brzdíme, a nedovolíme, aby ovládlo naše konanie. Ale to čosi v „stáde“ silnie.

Bezpodmienečne musíme byť disciplinovaní, nesmieme dovoliť, aby nejakí extrémisti mohli zneužiť tieto demonštrácie. Naše požiadavky musíme formulovať jasne, a zrozumitelne, a čo je hlavné, musia byť reálne. Presun termínu volieb k reálnym požiadavkám nepatrí. Zmena volebného zákona, ako takého áno.

PS: Dobre sa oblečte.

Slovenské ľudové rozprávky

10.10.2012

V týchto dňoch ma skoro vystrelo. Započula som v správach debatu na tému násilia v rozprávkach, a o ich vhodnosti – nevhodnosti pre naše deti….to ako čo je? V rozprávke o Jankovi a Marienke sa vraj hneď v úvode dejú závažné trestné činy, ako obmedzovanie osobnej slobody ( ježibaba zavrie Janka do klietky), alebo hrôzostrašná scéna, keď na záver ježibaba [...]

Rómovia a my

22.03.2012

Raz, keď som bola ešte pubertiačka, som sa strašne rozčúlila na rómov. Už si nepamätám, že prečo, ale strašne som bola nahnevaná. Prišla som na návštevu k babke, posťažovala som sa. Pozorne si ma vypočula, a povedala mi jednu vetu, ktorú si pamätám dodnes….“ nie je väčšie nešťastie pre človeka, ako narodiť sa v cigánskej osade ako žena.“ Hneváme [...]

Cena vajec

20.03.2012

Vždy pred Veľkou nocou idú ceny vajec hore. Tento rok je ale zvláštny. Výhovorky, že obohatený chov, podľa mňa neobstoja. Veď predsa diskusia na tému „slepky a ich šťastný život“ sa tu vedie už dlhé roky. Legislatíva o zákaze klietkového chovu platí, bolo dostatok času sa pripraviť. Podľa mňa ale veľkochovatelia dúfali, že sa čosi udeje, že predsa zisk [...]

teplomer, horúčavy, pes

Pred týždňom sneh a mráz. Leto dorazilo aj na sever Slovenska

29.04.2024 20:17

Ešte v nedeľu letnú teplotu zaznamenali len v Mužli neďaleko Štúrova.

Fico, Blaha

Iniciatíva Munícia pre Ukrajinu vyzvala Fica, aby zdvojnásobil vyzbieranú sumu

29.04.2024 19:36

Zároveň premiéra vyzvali, aby sa jasne vyjadril a prehodnotil svoj postoj k českej iniciatíve.

Filip Kuffa

Demokrati namietajú účasť Gregora Kuffu na rokovaniach, jeho brat hovorí o výmysloch

29.04.2024 18:56

Ako príklad uviedla mimoparlamentná strana rokovanie k návštevnému poriadku Tatranského národného parku.

2024-04-26 slnko v sieti 007 foto zdenko hanout

Šéf Rady RTVS označil galavečer Slnko v sieti za politický míting opozície

29.04.2024 18:16

Igor Gallo pripomenul, že RTVS ako vysielateľ galavečera nesie v zmysle platnej legislatívy objektívnu zodpovednosť za obsah priameho prenosu.

karolinocka

Ako vidím svet a dianie v ňom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 30302x
Priemerná čítanosť článkov: 2020x

Autor blogu

Kategórie