Protest proti Gorile

31. januára 2012, karolinocka, Nezaradené

Hádam sa mi iba sníva. Slováci sa zobudili, a idú do ulíc. Konečne mám dojem, že národ, ktorý si nechá na chrbte aj drevo rúbať, sa zobúdza. Veľmi dúfam, že protesty po celej krajine budú, a že si ich zúčastnení dokážu uchrániť pred lídrami politických strán. Nebolo by dobré, aby

ktorákoľvek politická strana dostala priestor na týchto akciách. Všetci sú namočení. Kto viac, kto menej.Som zvedavá, čo tie protesty dosiahnu. Chcem veriť, že politici vezmú vážne nespokojnosť občanov. Sama sa radím medzi mierumilovných ľudí. Len tak ma niečo nevytočí.

Ale snaha o zneužitie znechutenia občanov z CELEJ politickej scény ma normálne vytáča.

Chystám sa v piatok na protest. Keďže som Košičanka, tak tu v meste. Môžem hovoriť len sama za seba, lebo nie som členkou žiadneho hnutia, ani strany. Mám ale toho celého dosť. A som odhodlaná to aj vyjadriť. Prečítala som si podmienky protestu na FB. Nie všetky sú reálne. Veľmi dobre viem, že voľby sa konať budú.

Myslím si, že na námestiach po celej republike bude množstvo ľudí, ako som ja. A tento pocit ma napĺňa nádejou, že ešte hádam nie sme takí stratení, ako sa zdá. Možno ľudia dokážu zmeniť korupčné prostredie ktoré nám vládne na každej úrovni. Možno si volení zástupcovia na každej úrovni uvedomia, že takto to ďalej nejde. Viem, že tieto moje myšlienky sú idealistické. Ale nech.

Je potrebné povedať svoj názor. Ak má niekto podobné zmýšľanie, ako ja, tak v ten piatok na to námestie pôjde. Každý vo svojom meste.